dinsdag 29 oktober 2013

2 canvasjes gemaakt...

Weer even heerlijk zitten scrappen. Deze keer 2 kleine canvasjes bij de action vandaan gehaald en die eerst geschilderd. Niet helemaal dekkend om een beetje dat sepia effect van de foto;s te versterken. Van Robin heb ik de schoolfoto gebruikt en van Jim een foto, die Eline speciaal voor mij heeft gemaakt, omdat ik graag een recente foto van hem wilde hebben en helaas worden er op het MBO geen schoolfoto's meer gemaakt.
De foto's dus in sepia afgedrukt. Een leuk papiertje als achtergrond, een jute lint en een papieren onderzetter achter de foto en met knopen en koperkleurige embellishments afgewerkt. De namen met de quickutz uitgestanst. alles opplakken en klaar is klara...

De kleuren zijn hetzelfde, alleen heb ik bij Robin een ander achtergrondpapiertje gebruikt. 
Helaas lijkt het of het anders van kleur is, doordat de foto's van de canvasjes op een ander tijdstip en op een andere plek zijn genomen. De eerste foto van de canvas van Jim was nl bewogen en die heb ik dus opnieuw moeten maken en toen was het al wat donkerder buiten....








4 opmerkingen:

Ilonka zei

Whow wat gaaf gemaakt Marjolein en wat een mooie foto,s van Robin en Jim.

XXX Ilonka

Margreet zei

Gave canvasjes, Marjoleine....weer eens leuker dan een foto in een lijstje! Stoere knullen hoor!

Bernadet zei

Ik vind ze helemaal geweldig Majolein. Zowel de canvasjes als de foto's van je zoons!

tineke zei

wauwww marjolein wat mooi gedaan zeg, een prachtige jongens hoor.
groetjes Tineke