maandag 28 oktober 2013

Sketch #5 Cheerful Sketches

Jaja, daar zijn we alweer met sketch 5 van het challengeblog Cheerful Sketches.
Ook deze keer heeft Terry weer een superleuke sketch gemaakt. Een ronde dit keer.
Best een uitdaging dus, maar mijn mede DTleden hebben weer zulke leuke voorbeelden gemaakt.
Op het Cheerful Sketches blog kan je ze vinden, dus ik zou zeggen, neem er gauw een kijkje!
Hier is de sketch van Terry:


Wat is de bedoeling?
Zoals altijd lekker simpel: maak een kaart of project met deze sketch. Alles mag, zolang
maar duidelijk de sketch te zien is! Ook willen we graag dat je tenminste 1 stans/die gebruikt.
Niet zo veel eisen toch? 
We kijken uit naar jullie kaarten/projectjes!

Deze keer hebben we als sponsor:
met een prachtige kaartenkit




Dan is hier nog mijn voorbeeldkaartje. Ik heb deze keer een easelkaartje gemaakt.
De dies/stansen die ik heb gebruikt zijn van Joy!crafts Noor design
de takjes bij de bloemetjes zijn van de  "oval frame" nr 6002-0258
En de easel staat tegen de border van Joy!crafts Noor design nr. 6002-0149



Als laatste moet ik nog vertellen dat deze challenge loopt tot 22 november!
Ik hoop dat jullie het leuk vinden en gezellig mee gaan doen met deze Challenge!
Dus tot ziens op Cheerful Sketches!!




5 opmerkingen:

Margreet zei

Het is weer een beauty geworden, Marjoleine!

Ilonka zei

Hoi Marjoleine,

Whow je kaartje is weer schitterend gemaakt. dank je wel meis voor je prachtige bijdrage voor het "Cheerful Sketches Challenge Blog"

XXX Ilonka

Miranda Slagboom-de Groot zei

Wat een leuk kaartje.
Groetjes Miranda

jolanda zei

hele mooie kaart

Anja zei

een hele mooie kaart en leuk zo die kleur.

lfs Anja