zaterdag 30 november 2013

clubdagproject freubelstraatje

Vandaag is dan eindelijk mijn eerste clubdag van clubs en uiteraard bij het freubelstraatje, waar ik beheerster ben. En het voordeel daarvan is dat ik dus al weet wat er gemaakt gaat worden en dat ik ook al een voorbeeld heb mogen maken, zodat ik tijdens de clubdag gewoon heerlijk de tijd ga hebben om lekker te kletsen met de leden en mijn medebeheersters en uiteraard zal helpen met het verzorgen van de inwendige mens van de leden!
Vandaag mag ik dan dus ook eindelijk mijn voorbeelden laten zien, want inmiddels zijn de leden die komen ook op de hoogte en als het goed is lekker aan de freubel ermee!

Ilona, Miranda en Amanda hebben bij Marlous van Doe@ding een prachtig pakket samen gesteld en dit is wat ik ermee heb gemaakt.

Allereerst deze superleuke theelichthouder van MDF. 
Beplakt met papier van prima marketing genaamd delight en versierd met vlinders, kant en stansen van Joy!crafts
Ben er best een beetje trots op, want in eerste instantie wist ik niet goed hoe ik het aan zou pakken.


Als 2e project hebben we deze leuke flapkaart.

Het papier komt uit het leuke paperpad blokje van prima marketing genaamd Delight.
Echt prachtig vintage papier zit erin. Op dee voorkant heb ik de vlinderstans 2x geplakt!


Als je het openmaakt krijg je dit te zien.
Een digi van besties en versierd met bloemetjes en lint.



De band eromheen heb ik ook versierd met vlinders en de kaart erin alleen met papier en een tekststempel

Als laatste heb ik nog een leuke kerstkaart gemaakt, met papier uit het pakket, dus die laat ik ook meteen maar even zien!



Ik ga ervan uit dat we vandaag een superleuke dag gaan hebben met de dames van het freubelstraatje.  Intussen kunnen jullie genieten van het moois wat ze daar gaan maken!

Tot de volgende keer maar weer!





2 opmerkingen:

nicolet zei

Wat ziet dit er schitterend uit Marjoleine! Wat een leuke projecten hebben jullie!
Groetjes Nicolet

Henriette zei

Hoi Marjolein, wat een geweldig mooi project heb jij ook gemaakt en ook de clubdag was echt heel gezellig en leuk om elkaar te ontmoeten, bedankt ook voor jouw inbreng, liefs Henriette xxx