dinsdag 19 november 2013

druk in de weer met kerstkaartjes, want....

tja, als ik voor iedereen een eigen gemaakte kerstkaart wil maken, moet ik toch echt op gaan schieten. Weet ook niet of het gaat lukken dit jaar. Vandaag wel weer even op de goede weg en 2 kaarten gemaakt en de derde is in de maak.......voor vandaag stop ik met freubelen....

Hier dan de gemaakte kaarten voor vandaag! Allereerst een blauw/witte kaart. Ik heb gebruik gemaakt van die prachtige sneeuwsterstansjes van Noor. De kleine kerstboom heb ik gekregen, de grote is van mezelf. Ook de hekjes, nou ja eigenlijk is het 1 hekje, die ik doormidden heb geknipt, heb ik van een kennis mogen stansen. De lantaarn is van mezelf en die vond ik wel leuk zo voor het hekje!
Als laatste nog een de kerstwens, die ik pas heb gekocht, dus die moest natuurlijk gebruikt worden!


De tweede kaart in traditionele "kerstkleuren" groen en rood.
Ook weer de kerstboompjes achter het plaatje wat ik heb uitgeprint.
In de linkerbovenhoek een kerstster met wat takjes en onderin weer de kerstwens!



Zoals gezegd is de volgende in de maak en die is weer in heel andere kleuren. Een beetje variatie is wel leuk vind ik! Hopelijk lukt het me om die morgen te laten zien!

Een fijne dag allemaal en tot de volgende keer!



2 opmerkingen:

Hennie Kloppenburg zei

Dat ziet er gezellig uit, krijg je toch zin in de kerstdagen!
groetjes, Hennie

jolanda zei

mooie kaartjes