vrijdag 22 november 2013

En weer een kerstkaart....en ook nog een verjaardagskaart

Hij gaat lekker!
Gisterenmiddag weer lekker kunnen freubelen en deze kerstkaart gemaakt!
Het is een sketch van de Crazy Meiden club, waar deze sketch als wedstrijd staat!
Ik had al een verjaardagskaart met de sketch gemaakt en aangezien de jarige hem inmiddels heeft kan ik die ook meteen laten zien!

Eerst maar even de verjaardagskaart. De voorkant is met de sketch gemaakt, maar ook aan de binnenkant heb ik lekker zitten freubelen. Ik zag zo'n kaart op het blog van hobbyjournaal, gemaakt door Gonny en daar wilde ik mee aan de slag en dit is het resultaat:



En gisteren dus deze kerstkaart gemaakt. Het glimt je weer tegemoet, al zie je dat niet zo goed op de foto!
Het papier komt weer uit dezelfde paperpad als mijn vorige kerstkaart. 



Dat was het weer voor vandaag. Geen idee of ik vandaag nog aan freubelen toekom, maar ik ben er bang voor. Heb een druk dagje voor de boeg! Nou ja, morgen dan maar weer!




2 opmerkingen:

jolanda zei

prachtige kaartjes

Jeanine van Wijk zei

Ze zijn beiden erg mooi Marjoleine! Je bent weer lekker creatief bezig geweest!
Liefs, Jeanine