zaterdag 9 november 2013

Verjaardagskaart voor mijn paps

Gisteren mocht mijn vader zijn 78e verjaardag vieren en daar moest natuurlijk een kaart voor worden gemaakt! Op pinterest kwam ik een leuke kaart tegen en die heb ik gelift. Wat dingen weggelaten en wat dingen toegevoegd, zodat het toch mijn eigen ding werd!
De tekst speciaal gekozen, omdat ik zelf de appeltaart gemaakt had voor zijn verjaardag, dus ja dan is het niet moeilijk kiezen, net als het plaatje, die moest er gewoon op!


Het plaatje in sepia gekleurd, zodat het leuk bij het papier past!

Ik ben benieuwd naar jullie mening!


3 opmerkingen:

jolanda zei

grappige kaart

Henriette zei

Deze is meer dan Super!!! liefs Henriette xxx

Bernadet zei

Geweldig leuke kaart Marjoleine!
Grappige stempel ook en hoe leuk dat alles bij mekaar past!