woensdag 20 november 2013

zwart/wit kerstkaartje

Zoals beloofd het kaartje waar ik gisteren al mee begonnen was. Vandaag dus afgemaakt. 
Het papier komt uit een paperpad genaamd Silent Night van first edition. Het is een 30x30 paperpad.
Ik weet niet of ie ook in 15x15 te verkrijgen is. In ieder geval niet waar ik hem heb gekocht. althans ik zag het niet op de site!
De sneeuwvlokken en de ovaal van Noor!design heb ik uit glitterpapier gestanst. Helaas is dat niet zo goed te zien op de foto, maar in het echt glittert het je tegemoet hahaha
Het stempeltje heb ik niet ingekleurd. Ik vond het wel zo leuk, omdat ik ook zwart/wit papier heb gebruikt, met een vleugje blauw dat wel, maar ook dat is niet zo goed te zien.


Vandaag ben ik met een ander projectje begonnen, maar dat kan ik voorlopig nog niet laten zien, aangezien het een kadootje betreft en degene die het krijgen, komen ook zo af en toe op mijn blog langs. Zodra ze het ontvangen hebben, komt het op mijn blog!

Fijne avond verder en tot de volgende keer!



4 opmerkingen:

scrapfertier zei

Ik vind hem heel sfeervol het hoeft verder ook geen kleur.
Leafs Tietje.

jolanda zei

mooie kaart

Margreet zei

Wat een prachtig kaartje
Groetjes Margreet

Jeanine van Wijk zei

mooi!!!!!

Liefs, Jeanine