dinsdag 3 december 2013

lekker aan de freubel geweest...

Deze 2 kerstkaarten gemaakt vandaag! Als eerste deze kaart, waarvan de beschrijving op het hobbyjournaalblog staat! Ik voldoe niet helemaal aan de eisen, dus ik zend hem niet in voor de challenge. Ik ben wel heel erg tevreden met deze kaart. Het papier komt van de paperpad Vintage Frost Basics van Maja Design.  



Als 2e heb ik deze kaart gemaakt met een sketch van de Nederlandse Kaarten Uitdaging
Ik heb mijn nieuwe muzieknotenstans van Joy!crafts gebruikt en het papier is ook van Joy!crafts nl. het paper bloc genaamd Music Notes!
Het stempeltje met de zingende ratjes passen hier goed bij!

\
Dat was het weer voor vandaag!



3 opmerkingen:

Amanda zei

Schitterende kaartjes Marjoleine.

xx Amanda

Margreet zei

Wauw wat een prachtige kaartje
Groetjes Margreet

jolanda zei

prachtige kaartjes