maandag 23 december 2013

Sketch #7 van Cheerful Sketches

Daar zijn we weer met een nieuwe sketch van onze Terry! 


Het is weer een superleuke sketch! Wat is de bedoeling?
Maak een kaart of project met deze sketch. Alles mag, zolang je de sketch er maar duidelijk in terug ziet!
Ook willen we dat je tenminste 1 stans/die op je kaartje/project gebruikt! Dat is eigenlijk alles, dus niet zo moeilijk, dus ik zou zeggen, doe je best en laat jullie prachtige creaties maar zien op

Dit is mijn voorbeeldkaartje:


Een kerstkaartje met de prachtige Noor!design stans

Onze sponsor is Sherri Baldy met Besties


Onze 2e sponsor is Stampart Design


Dat ziet er goed uit toch?

Op Cheerful Sketches staan nog prachtige voorbeeldkaartjes van mijn mede DTleden
Echt de moeite waard om er even een kijkje te nemen!

Rest mij nog te vertellen dat deze challenge loopt van 23-12-13 tot 17-01-14

We zien uit naar jullie creaties!





4 opmerkingen:

Margreet zei

Schitterend kaartje, Marjoleine.
Ik wens jou en de jouwen gezellige Kerstdagen en een gelukkig, gezond en creatief 2014!
xxx Margreet

jolanda zei

mooie kaart

Ilonka zei

Wat een supermooi kaartje Marjoleine

Liefs, ilonka

Bernadet zei

Prachtige kaart Marjoleine!!
Fijne feestdagen!!