zondag 12 januari 2014

3 kaarten...

De eerste heb ik van de week gemaakt en de jarige heeft hem als het goed is inmiddels in haar bezit.
Ik heb de stempel van de roos maar weer es tevoorschijn gehaald.
Deze keer heb ik em geel gekleurd, dat stond het mooist bij het papier, vond ik.
Wat bloemetjes, lintjes, vlindertjes en de mooie (iets ingekorte) Noor! muzieknotenstans erbij en de kaart is klaar!


Gisteren heb ik dit vintagekaartje gemaakt voor een 50 jarige.
De kaart is een uitdaging  van Henriette op het freubelstraatje.
Ze heeft een prachtig voorbeeldkaartje gemaakt en de maten aangegeven en 
mijn  kaartje is dit dus geworden!


Ook heb ik gisteren nog een CAS kaartje gemaakt.
Ik moest nog even snel een jongenskaart maken, altijd lastig vind ik, maar 
ik vond een leuke simpele sketch en dit is het resultaat:


Zo, dat was het weer voor vandaag....Tot de volgende keer!



3 opmerkingen:

Amanda zei

Mooie kaartjes Marjoleine, vooral de 1e ;-)

liefs Amanda

jolanda zei

mooie kaarten

Riet zei

Prachtige kaarten.

Liefs Riet.