maandag 9 juni 2014

Nieuwe Challenge Cheerful Sketches

Challenge nr 13 alweer...wat gaat dat toch snel.
Terry heeft weer een geweldig leuke sketch gemaakt voor ons.


Op Cheerful Sketches staan weer geweldige voorbeelden van mijn mede DT leden.
Echt de moeite waard om een kijkje te nemen!

Dit is mijn voorbeeldkaartje:


Veel examenkandidaten in mijn omgeving, dus in ieder geval al 1 kaartje gemaakt met deze leuke sketch en dit geweldig leuke  Bestie digistempeltje!

Het "geslaagd" digistempeltje heb ik van Marianne gekregen. Nogmaals bedankt daarvoor Marianne!

We hebben ook weer een 3 tal sponsors te weten:











De bedoeling is dus een kaart of project te maken waarin duidelijk deze sketch naar voren komt!
Rest mij nog te melden dat deze challenge loopt tot 4-7-2014

Dames, veel plezier met de sketch!