zaterdag 9 augustus 2014

80 jaar!!

Vandaag is mijn lieve mams 80 jaar geworden en daar hoort natuurlijk een mooie kaart bij!
Ik heb een schuine easelkaart gemaakt. Ik heb een sketch gebruikt, die ik op mijn pinterest heb opgeslagen. 
Hij komt bij Magnolia Down Under Challengers vandaan. Het is al een oudere sketch van rond de pasen, maar ik vond hem erg leuk om te gebruiken.
De ronde gefeliciteerd (digi)stempel was oorspronkelijk zonder de cijfers, maar dat heb ik aangepast.
Het papier komt uit een paperblok, wat eigenlijk voor de kerst is, maar omdat ik de neutrale papiertjes heb gebruikt, kan het prima voor een verjaardagskaart!
Ik heb de kaart met verschillende bloemetjes versierd en ook heb ik de creatable stans birds on a wire van Marianne design gebruikt en de verenstans van Noor!design.
De letters "van harte" zijn gestempeld met de clear stamps Typewriter keys ook van Noor! design en daarna uitgeponst met een minirondjespons van EK tools.



Geen opmerkingen: