vrijdag 22 augustus 2014

kadootjeskaart

Op Noor! Design is een leuke challenge gestart. 
Ik vind het een geweldig leuke kaart en aangezien Robin zaterdag jarig is, ben ik er meteen mee aan de slag gegaan! Op het blog staat heel duidelijk uitgelegd hoe je deze kaart moet maken. En er staan super leuke voorbeelden!
Omdat het dus voor een jongen is was het even zoeken wat ik erop zou maken. Bloemetjes is niet zijn ding, dus die mogen niet....best lastig, want ik ben gek op bloemen hahaha
Ik heb een leuk plaatje in mijn afbeeldingen staan, die ik ooit van internet heb gehaald. Deze heb ik in sepia afgedrukt, zodat het goed bij het papier past.
De "postcard" heb ik afgedrukt op het cardstock, een beetje gescheurd en beïnkt. 
Het was een beetje kaal, dus gewoon het adres erop geschreven (dit heb ik op de foto weggepoetst in paint)
Ik ben benieuwd hoe Robin hem vindt....
Ik ben er stiekem best een beetje trots op!


 




2 opmerkingen:

jolanda zei

heel erg mooi gedaan

lenywim35 zei

Door jouw reactie op mijn kerstkaart heb ik ook even bij jou gekeken.
Hier zie ik ook allerlei leuke, mooie kaarten. Gaaf gedaan is je doosjeskaart voor een jongen. Knap gedaan. gr leny w