donderdag 2 oktober 2014

challenge #17 Cheerful Sketches

Gisteren is er weer een nieuwe challenge online gegaan bij Cheerful Sketches!
Een geweldig leuke sketch gemaakt door ons DT lid Bernadet!


Ik ben aan de slag gegaan met een digi van 1 van onze sponsors Bugaboo Stamps
De andere sponsors deze keer zijn:
Besties, Cards and More en Marianne design
Ik heb met de primaire kleuren rood en blauw gewerkt, omdat ik deze digi wel leuk vond voor een kinderkaart en dan juist deze kleuren favoriet zijn. 
Het vlaggenlijntje zat in het papier, dus dat heb ik dusdanig uitgesneden dat het mooi in beeld kwam en daar omheen de felicitatie geplakt met de typewriter keys stempels van Joy!crafts.


Op Cheerful Sketches staan weer erg leuke voorbeelden van mijn mede DTleden en van 3  GDT- leden, de winnaars van de vorige maand, 
De moeite waard om er een kijkje te nemen dus!

Nog even de spelregels:
1. de sketch moet herkenbaar zijn. Mag wel gedraaid of gespiegeld worden.
2. Er mag met een stempel gewerkt worden, maar ook een plaatje mag.
3. Je mag met 3 kaartjes meedoen.
4. De winnaars mogen de volgende maand GDT zijn.

We kijken uit naar jullie creaties!


2 opmerkingen:

Bernadet zei

Prachtige kaart Marjoleine.
de kleurtjes springen er echt uit

jolanda zei

hele leuke kaart