donderdag 2 oktober 2014

geboortekaartje

Op de challenge facebook pagina: Be Challenged is gisteren weer een leuke challenge begonnen en ik heb me er gisteren meteen aan gewaagd. In mijn vakantie is er bij ons aan de overkant een jongetje geboren en er moest nog steeds een kaartje worden gemaakt. Het wilde maar niet lukken, maar door deze challenge had ik eindelijk een leuk idee.
Ik heb alleen een foutje gemaakt met de maten, tja soms ben je iets te snel met snijden hahaha, maar ik vond het niet storend, dus alles iets aangepast en verder gegaan!
Ik heb het geboortekaartje erbij gepakt en heb geprobeerd om daar op verder te borduren en dat is naar mijn mening goed gelukt.


 

Ik ga straks gauw de kaart bij ze in de bus gooien, want Kenyi is al bijna een maand oud, dus het wordt wel tijd!



1 opmerking:

Donna Ellis zei

Great card design and wonderful colors!