zaterdag 11 juli 2015

Happy Birthday

Vandaag 2 kaarten gemaakt.
Allereerst deze kaart met de vogeltje.
Het is een kaart die ik mee wilde laten doen met de liftchallenge
Ik ben een dagje te laat, dus geen idee of mijn kaart nog mee mag doen, maar 
ik vind hem te leuk om niet te laten zien....
Ook wil ik deze kaart mee laten doen met de kaartenuitdaging van Cards en scrap


De tweede kaart is een sketch van Creaine Challengers en uiteraard wil ik met deze kaart meedoen met de wedstrijd!
Ik vind het een superleuke sketch van Miranda!
Ik heb er een vintagelook kaart van gemaakt.


Het was heerlijk om eindelijk weer even te freubelen. Ik moet toch vaker achter mijn bureau gaan zitten om dat te doen! Heerlijk ontspannend!



9 opmerkingen:

Creaine zei

het zijn hele mooie kaarten. Leuk dat je met die onderste meedoet met de challenge bij Creaine. Succes.
groetjes Ine

Corrie zei

Wat een prachtige kaart heb je gemaakt voor de challenge bij Creaine, mooi met de vlinder in het midden.
Dank je wel voor het meedoen.
Lieve groetjes,Corrie

Marjan Küppers zei

Mooie kaartjes Marjoleine. Helaas sluit de Liftchallenge altijd op vrijdag om 18.00 uur. Maar toch dank voor je liftkaart!

Cornelie zei

Hij had zeker nog mee mogen doen, maar de challenge sluit al op vrijdag 18.00 uur, dus wij hadden alle inzendingen al bekeken en beoordeeld, én al een top 3 klaar ;-)
Wel leuk om je inzending nog even te bewonderen. Leuk in het zwart wit, en de vogeltjes vind ik ook een leuk detail op je kaart. In ieder geval bedankt voor je moeite, en inzending! Een volgende keer misschien nog eens proberen?

Bernadet zei

Prachtige kaart Marjoleine.
je zou je kaartje ook mee kunnen laten doen bij ons Cards&Scrap Challengeblog;)

Engelchen zei

Wat een prachtige kaart Marjoleine.
Dank je wel voor je deelname aan Creaines Challenge.
Groetjes Geesje

Karin Verwey zei

Wat een gaaf vintage kaartje zeg (en je andere kaart is ook echt leuk geworden)

Bedankt voor je deelname aan de challenge bij Creaine Challenges, en veel succes!

Groetjes karin xx

Marcella zei

Een hele mooie kaart.
Leuk dat je meedoet bij het Cards & Scrap Blog
Groetjes Marcella

Ellen zei

Wat een leuke uitwerking van de schets! Bedankt voor het meedoen met Cards & Scrap.
Groetjes Ellen