zondag 22 november 2015

kerstkaarten....

Ik ben even lekker bezig geweest met kerstkaarten. 
Bij de eerste 2 kaarten heb ik gebruik gemaakt van een paar nieuwe achtergrond mallen, die ik sinds kort heb.
Helemaal blij mee natuurlijk en ze zijn goed gelukt al zeg ik het zelf.


    

De 3 kaartjes hieronder zijn kleine kaartje van 10x10 cm.
Ik had nog wat stansen liggen van de kaarsen en toen kwam ik op internet een leuk idee tegen. 
Ik heb daar 2 kaartjes mee gemaakt!





Het laatste 10x10 kaartje is een easelkaartje met een gezellig dorpje. 
De stansen die ik gebruikt heb zijn ook nieuw. De kerk met de ster horen bij elkaar en 
de huisjes horen op een heel rijtje, maar ik heb er maar een paar gebruikt, zodat dit eruit kwam. Nog een paar boompjes erbij en klaar is klara!
Ook dit idee kwam ik op internet tegen!



Geen opmerkingen: