dinsdag 1 december 2015

Decembersketch Cheerful Sketches

Het is alweer de laatste maand van het jaar. Tjonge, wat is het jaar weer omgevlogen.
Nog een paar weekjes en dan is het kerst en daarna beginnen we weer aan een nieuw jaar.
Bij Cheerful Sketches heb ik het afgelopen jaar weer elke maand met een mooie sketch, kaartjes mogen maken. En ondanks dat ik sinds vorig jaar november minder tijd heb gekregen om dit te doen, omdat ik weer 4 dagen aan het werk ben, heb ik dat weer enorm leuk gevonden. We gaan dus gewoon  vrolijk door, ook straks in het nieuwe jaar, maar eerst nog de laatste sketch van dit jaar, gemaakt door onze Geesje! 


Dit is mijn voorbeeldkaartje geworden met een superleuke digi van onze sponsor van deze maand StitchyBear
En omdat ik net die leuke lampjesstans had gekocht bij de boekenvoordeel, heb ik die ook verwerkt. 
Best leuk geworden toch?


Op de site van Cheerful Sketches staan nog meer leuke voorbeelden van mijn mede DT leden.
Doen jullie weer gezellig mee?


1 opmerking:

ike zei

Fabulous card and lovely colouring :-)
Thank you for making such a great project using our Digis.
It is a pleasure to sponsor you and I hope you have enjoyed working with our images.

Best wishes,

IKE x

DT for StitchyBear Digi Outlet