zondag 4 september 2016

Trouwkaart

Afgelopen vrijdag 2 september zijn mijn zoon en schoondochter getrouwd.
Het was een superleuke dag!


Maar ja, als kaartenmaakster moet ik natuurlijk wel een mooie kaart maken voor het mooie paar!
De themakleuren van de dag waren paars en blauw, dus die kleuren moesten zowiezo in de kaart worden verwerkt....nou dat is wel gelukt hahaha


Natuurlijk diverse hartjes erop en omdat mijn schoondochter van vlinders houdt ook die verwerkt op de kaart!
De kader om het plaatje heb ik in het zilver gedaan, omdat het paar van die kleur is en niet van geelgoud. (hun ringen zijn daarom ook witgoud)
Het papier heb ik met een embossingmal bewerkt.




1 opmerking:

Truus Veenendaal zei

Hoi lieve Marjoleine,

Ik wil je even hartelijk feliciteren met je zoon die vorige week getrouwd is hoor?
Is dat je zoon Jim, Marjoleine? Wat gaat de tijd toch supersnel hè?
Een hele mooie Trouwkaart heb je gemaakt voor je zoon en schoondochter!!

En ook mooie creaties heb je de laatste weken weer gemaakt Marjoleine!

Fijne avond hoor, en ik kom gauw weer angs fietsen!

Veel liefs van Truus