donderdag 1 december 2016

December challenge Cheerful Sketches

En dan is de laatste maand van het jaar alweer begonnen. Dat jaar is weer voorbij gevlogen.
Ook deze laatste maand van het jaar is er weer een leuke challenge te vinden op Cheerful Sketches.
Er staan ook weer superleuke voorbeeldkaartjes van DTteam A.
Ook mijn kaartje staat er weer bij en dat is deze:


De digi die ik heb gebruikt komt bij onze sponsor Alicia Bel vandaan.

Dit is de gebruikte sketch, gemaakt door Geesje!


Dit is tevens mijn laatste voorbeeldkaartje als DT bij Cheerful Sketches.
Ik heb vanaf het begin met veel plezier de voorbeelden gemaakt, echter moet je soms gewoon een beslissing nemen om te stoppen en voor mij is dat moment nu gekomen.
Door vele andere werkzaamheden kom ik bijna niet meer aan freubelen toe, dus vandaar deze keuze.
Ik hoop straks tijd vrij te kunnen gaan maken om mijn oude liefde fotoscrappen weer op te pakken.
Het album is al in huis en dat project wordt iets waar ik heel veel zin in heb. Nu nog de tijd ervoor vinden, maar ik ga mijn best doen!
Hou mijn blog maar in de gaten, dan zie je vanzelf welk project dat gaat worden....Bij de eerst Layout zal dat zeker duidelijk worden ;)


2 opmerkingen:

Bernadet zei

Wat een geweldige afsluiter Marjoleine!
Jammer dat je stopt, maar wat je zegt... soms moet je keuzes maken hè.
Ben benieuwd naar je album. Dus kom nog weleens voorbij;)

Truus Veenendaal zei

Hoi lieve Marjoleine,

Wat een mooie Kerstkaartjes heb je gemaakt!!
Ik kom gauw weer eens langs hoor!

Groetjes van Truus