woensdag 4 januari 2017

project dit jaar: touwalbum Jim en Eline

Zoals gezegd ga ik dit jaar met een nieuw project beginnen.
Mijn oude liefde fotoscrappen!
Het project is dat ik een album ga maken met de trouwfoto's van mijn zoon en schoondochter!
Een superleuk project toch?
En vandaag ben ik er mee begonnen en dit is de eerste layout van het album!


Meteen ook maar door gegaan en de eerste spread gemaakt.
In zwart/wit met een vleugje blauw en rood.
Ze komen naast elkaar in het album en dan is het een mooi geheel!






1 opmerking:

Bernadet zei

Ik ga je volgen met dit projektje Marjoleine.
Het begin is in elk geval prachtig.
Ben ook bezig om een trouw album voor onze dochter te maken.
Hoe zet jij de pagina's eigenlijk aan mekaar?
Ik heb the Cinch en wilde die daarvoor gebruiken, maar het is volgens mij nog niet zo makkelijk om aan een grote binding wire te komen van ongeveer 5 cm doorsnede.